onsdag 14 januari 2009

Sova...


I dag försov jag mig ordentligt... Jag vaknade 8.30 utav att Milla kom smygande och frågade om hon fick kolla på Bollibompa.
Jag fick tänka efter vilken dag det var och fick lite lätt panik när jag upptäckte att jag försovit mig 2 timmar och skolan började för 2 timmar sedan...

Som gamla busschaufförer kan jag och Lena komma henniesan på cirka 3 minuter. Det går INTE med barnen... Men strax före kl 9 var vi i skolan. Lite pinsamt att förklara för fröken att jag försovit mig.

Det visade sig att telenonen som jag använder som väckarklocka, var stendöd. Så död att jag fick ställa in klockan och datum när jag laddat den.

Och så har jag försökt städa bilen idag. Städa kanske är fel ordval. Röjt är nog närmare sanningen. Jag kom hela vägen ner till golvet och la in nya mattor. Jag ska hämta ett skåp hos Niklas och Julie. Hoppas att det får plats i bilen.

1 kommentar:

Julie sa...

Vilka mattor? Hihi en bit ner till dom vad jag kunde se ;-)