torsdag 18 december 2008

Skidor

Vi var på Liseberg i måndags. Väldigt lite folk så barnen fick var sitt åkpass och åkte för glatta livet. Men jag tror att det som Malte tyckte bäst om var den lilla skidbacken som de hade byggt upp. De lånade ut pjäxor och skidor och det fanns tre instruktörer som lärde barnen att åka. Eftersom det var så lite folk där kunde de åka nästan en hel timme. Annars brukar det vara 5 åk som gäller...

De var riktigt duktiga och nu står en skidresa högt upp på önskelistan!!!

Det enda som var lite trist var att jag fick en parkeringsbot på 400 kr... Trodde aldrig i livet att vi skulle vara kvar där så länge. Men 22 min innan jag kom till min bil hade en lapplisa varit där... That´s life!!! Men barnen hade jättekul och vi vuxna hade oxå trevligt!




Inga kommentarer: